کلینیک بیمارهای نشیمنگاه

مرکز درمانی بیمارهای کلورکتال سامان

کلینیک بیمارهای نشیمنگاه

مرکز درمانی بیمارهای کلورکتال سامان

کلینیک بیمارهای نشیمنگاه

مسعود روحی هستم و در زمینه درمان بیماریهای گوارشی و نشیمنگاهی فعالیت می کنم. برای اطلاع رسانی بیشتر در باره این بیمارها و فراهم کردن دسترسی بهتر بیماران به پزشکان متخصص و زبده، سایت کلینیک سامان ایجاد شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت و شماره گیری تلفن های سایت با پزشکان متحصص این بیماریها در تماس باشید و مشکلات خودتان را با آنها در میان بگذارید.
مرکز درمانی بیمارهای کلورکتال سامان آماده است تا بیماری شما را در کمترین زمان و به صورت ریشه ای درمان نماید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کلینیک سامان تماس بگیرید.

  • ۰
  • ۰

همه پزشک ها با قاطعیت، درمان قطعی بواسیر را در استفاده از روش های جراحی و لیزر می دانند ولی درمان های غیرجراحی نیز بسیار سودمند هستند و می توانند به صورت قطعی بواسیر شما را درمان کنند. اگر می خواهید روش‌ های درمانی غیرجراحی بواسیر را امتحان کنید. چند گزینه وجود دارد که یک دکتر متخصص بیماری بواسیر می‌ تواند به شما توصیه کند. این گزینه‌ ها معمولا ایمن و موثر هستند، حداقل تهاجمی هستند و در یک محیط سرپایی انجام می‌ شوند. ​در ادامه می توانید با هر یک از روش های درمان غیرجراحی بواسیر آشنا شوید.

بستن باند لاستیکی: این روش با حداقل تهاجم با استفاده از نوارهای پلاستیکی کوچک برای تسریع جریان خون به بواسیر است. دکتر شما این باندها را در اطراف بواسیر قرار خواهد داد و در عرض یک هفته بواسیر متلاشی شده و کاملا سقوط می‌ کند.

تزریق اسکلروتراپی: این روش شامل یک تزریق شیمیایی در بافت ملتهب است. این کار منجر به اختلال در بواسیر و کاهش درد و التهاب می‌ شود. تزریق باعث درد نسبتا کمی می‌ شود، اما ممکن است کمتر از بستن باند لاستیکی موثر باشد.

انعقاد: در این روش از لیزر، نور مادون‌ قرمز، یا گرما (دو قطبی) استفاده می‌ شود. عوارض جانبی اندکی دارد ولی اغلب در مقایسه با باند لاستیکی، میزان بازگشت بالایی دارد. ​یک روش عمل جراحی را دنبال کنید. در برخی موارد، بواسیر ممکن است به درمان‌ های غیر جراحی پاسخ ندهد. اگر با درمان‌ های دیگر موفقیت نداشته باشید ، یا اگر بواسیر شما بزرگ تر شده است، پزشک شما ممکن است جراحی را برای برداشتن بواسیر پیشنهاد دهد.چند گزینه جراحی متفاوت وجود دارد، و ممکن است در یک محیط سرپایی و یا ممکن است به بستری شدن با توجه به تکنیک جراحی و شدت بواسیر نیاز داشته باشند. روش‌ های جراحی خطر خونریزی طولانی‌ مدت، عفونت و نشت مدفوع را برطرف می کنند، اگرچه عوارض آن در طولانی‌ مدت بسیار نادر هستند.


(جراحی) هموروئیدکتومی: این روش جراحی برداشتن بواسیر و بافت اطراف بواسیر است. هموروئیدکتومی موثرترین راه برای رهایی از بواسیر است که به سایر درمان‌ ها پاسخ نمی‌ دهند. ​

هموروئیدکتومی با استاپلر: روش این جراحی مطالعه نوع کارآزمایی بالینی است. این گزینه کمتر دردناک تلقی می‌ شود، اما اغلب منجر به عود بواسیر و پرولاپس رکتوم می‌ شود. ​

منبع: درمان قطعی بواسیر کلینیک سامان

  • ۹۷/۰۸/۰۷
  • Saman Amiri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی