کلینیک بیمارهای نشیمنگاه

مرکز درمانی بیمارهای کلورکتال سامان

کلینیک بیمارهای نشیمنگاه

مرکز درمانی بیمارهای کلورکتال سامان

کلینیک بیمارهای نشیمنگاه

مسعود روحی هستم و در زمینه درمان بیماریهای گوارشی و نشیمنگاهی فعالیت می کنم. برای اطلاع رسانی بیشتر در باره این بیمارها و فراهم کردن دسترسی بهتر بیماران به پزشکان متخصص و زبده، سایت کلینیک سامان ایجاد شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت و شماره گیری تلفن های سایت با پزشکان متحصص این بیماریها در تماس باشید و مشکلات خودتان را با آنها در میان بگذارید.
مرکز درمانی بیمارهای کلورکتال سامان آماده است تا بیماری شما را در کمترین زمان و به صورت ریشه ای درمان نماید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کلینیک سامان تماس بگیرید.

  • ۰
  • ۰

لیفت سینه یک عمل جراحی توسط جراحان پلاستیک برای بالا بردن و تغییر شکل سینه‌ ها است. لیفت سینه یا mastopexy یک روش جراحی برای بالا بردن و تغییر شکل سینه‌ ها است. فاکتورهایی مانند بارداری، پرستاری، تغییر وزن، پیری و جاذبه، در ظاهر پستان‌ های زن تغییراتی ایجاد می‌ کنند. وقتی از وضعیت پوست بنابر هر دلیلی کاسته می شود، سینه‌ ها اغلب شکل خود را از دست می‌ دهند. لیفت سینه یک عمل جراحی توسط جراحان پلاستیک برای بالا بردن و تغییر شکل سینه‌ ها است. این عملیات همچنین می‌ تواند اندازه هاله، پوست تیره‌ تر اطراف نوک پستان را کاهش دهد.


لیفت سینه چیست؟

لیفت سینه یا mastopexy یک روش جراحی برای بالا بردن و تغییر شکل سینه‌ ها است. فاکتورهایی مانند بارداری، پرستاری، تغییر وزن، پیری و جاذبه، در ظاهر پستان‌ های زن تغییراتی ایجاد می‌ کنند. وقتی از وضعیت پوست بنابر هر دلیلی کاسته می شود، سینه‌ ها اغلب شکل خود را از دست می‌ دهند. لیفت سینه یک عمل جراحی توسط جراحان پلاستیک برای بالا بردن و تغییر شکل سینه‌ ها است. این عملیات همچنین می‌ تواند اندازه هاله، پوست تیره‌ تر اطراف نوک پستان را کاهش دهد.

اگر سینه‌ ها کوچک باشند یا حجم خودشان را پس از بارداری از دست بدهند، کاشت پستان در ارتباط با لیفت سینه می‌ تواند باعث افزایش سفتی و اندازه آنها شود. بهترین کاندیداها برای لیفت سینه سالم، زنان باثبات از نظر عاطفی هستند که انتظارات واقع‌ بینانه تری درباره این نوع جراحی دارند. پستان هر اندازه می‌ تواند برداشته شود، اما نتایج حاصله ممکن است در زنان با پستان‌ های بزرگ قدوت کافی نداشته باشند و دوام نیاورد.

لیفت سینه، زخم‌های دایمی، زخم‌ های قابل‌ توجه را روی سینه‌ ها ایجاد می کند. و سینه‌ ها کوچک‌ تر از اندازه فعلی شما خواهند بود. تکنیک‌ های مختلف جراحی وجود دارد که برای تغییر شکل و بالا بردن سینه زن استفاده می‌ شود.

لیفت سینه چیست یا بالا کشیدن سینه ها یک عمل جراحی انتخابی است. درمان جایگزین برای آن نیز وجود دارد که شامل عدم انجام عمل جراحی و یا پوشیدن زیرپوش مناسب برای برداشتن سینه‌ ها است. اگر سینه‌ ها بیش از اندازه بزرگ باشند، احتمال لیفت سینه و بالا کشیدن سینه ها کاهش می‌ یابد. خطرات و عوارض بالقوه ای نیز در این حالت وجود دارد که استفاده از حالت های جایگزین غیرجراحی مثل لیفت سینه با لیزر بهتر است.

 هزینه لیفت سینه

هزینه لیفت سینه می تواند خیلی متغیر باشد. هزینه عمل جراحی لیفت سینه ممکن است با توجه به مهارت جراح، نوع عملی که قرار است انجام شود و یا موقعیت جغرافیایی متفاوت محاسبه شود. هزینه لیفت سینه احتمال دارد براثر موارد زیر تغییر کند:

دستمزد جراح
دستمزد بیهوشی
نسخه های دارویی
لباسهای بعد از عمل
آزمایش های پزشکی
بعد از عمل ممکن است کبودی و ورم در ناحیه سینه مشاهده کنید که بعد از دو تا چهار هفته همه آنها از بین می رود. افرادی که در زمان حاملگی هستند و یا قصد ورود به این زمان را دارند باید از انجام این عمل اجتناب کنند زیرا بارداری تا شش ماه پس از لیفت سینه احتمال برگشت خط را افزایش می دهد.

معایب جراحی لیفت سینه

هنگامی که شما برای لیفت سینه اقدام می کنید باید معایب و مزایای آن را نیز بدانید و آنها را باهم بسنجید و تصمیم درستی را در این باره بگیرید. لیفت سینه سه فایده عمده دارد که قرینه شدن سینه ها، بهتر شدن شکل سینه ها و برجستگی آنها یکی از آنهاست. دیده شدن بهتر و جوانتر شدن سینه ها نیز از دیگر مزایای این جراحی است.

ولی معایب جراحی لیفت سینه نیز قابل توجه است. خط برشی که بر روی سینه شما زده می شود می ماند و مجبور هستید آن را زیر سینه بند و سوتین خود پینهان کنید تا دیده نشود. در زمان بارداری یا در زمانی که وزن شما کاسته می شود می تواند بر روی عمل تاثیر بگذارد. لیفت سینه با سپری شدن مدتی بر اثر جاذبه و شروع مرحله سالخوردگی از بین می رود.

تغییر در نوک پستان و پوست ممکن است باعث کاهش حساسیت نوک پستان و پوست سینه شما شود. از دست دادن نسبی یا دایمی نوک پستان و حس پوست می‌ت واند بعد از یک عمل لیفت سینه در یک یا هر دوی نوک پستان اتفاق بیفتد. این تغییرات ممکن است در باعث مشکلاتی در زمان مقاربت شود یا توانایی شیردهی نوزاد را تحت‌ تاثیر قرار دهد.

تغییر شکل پوست ممکن است بعد از لیفت سینه رخ دهد. چروکیدگی قابل‌ مشاهده و قابل‌ لمس ممکن است رخ دهد. یک پستان ممکن است کوچک‌ تر از دیگری باشد. موقعیت نوک پستان و شکل پستان حالت خود را از دست بدهد. اختلالات پوستی باقیمانده در انتهای برش همواره امکان پذیر است.

در برخی از تکنیک‌ های جراحی لیفت سینه از بخیه‌ های عمیق استفاده می‌ کنند. ممکن است پس از جراحی خود متوجه این بخیه‌ ها شوید. این بخیه های در پوست ممکن است به طور خودبه خود در پوست فرو رود و یا ایجاد سوزش کند و یا باعث ایجاد شکاف شود. شما در مقاله همه چیز درباره خطرات لیفتینگ سینه می توانید اطلاعات بیشتری درباره معایب این عمل پیدا کنید.

هزینه لیفت سینه با نخ

لیفت سینه با نخ به خاطر عارضه های کمتری که دارد، یکی از بهترین روش های لیفت سینه در بین مردم دانسته می شود. در روش لیفت سینه در هنگام عمل نخست متخصص زیبایی ناحیه های خط کشی شده برای لیفت را علامت گذاری می کند و بعد با کمک سوراخ هایی که در پوست ایجاد می کند نخ هایی که مخصوص برای لیفت سینه هستند را در بافت سینه می گذارد و باعث بالا کشیدن و لیفت سینه می گردد.

هزینه لیفت سینه با نخ به نیت و خواسته بیمار از نحوه انجام جراحی و همینطور به وضعیت جسمی وی وابسته است. پیش از عمل باید توسط پزشک معاینه شود و برآورد قیمتی در این باره صورت گیرد. در صورتی که شما نیز برای جراحی لیفت سینه با نخ تصمیم گرفته اید برای کسب اطلاعات دقیق درباره هزینه های آن به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.

  • ۹۷/۰۵/۰۵
  • Saman Amiri

لیفت سینه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی