کلینیک بیمارهای نشیمنگاه

مرکز درمانی بیمارهای کلورکتال سامان

کلینیک بیمارهای نشیمنگاه

مرکز درمانی بیمارهای کلورکتال سامان

کلینیک بیمارهای نشیمنگاه

مسعود روحی هستم و در زمینه درمان بیماریهای گوارشی و نشیمنگاهی فعالیت می کنم. برای اطلاع رسانی بیشتر در باره این بیمارها و فراهم کردن دسترسی بهتر بیماران به پزشکان متخصص و زبده، سایت کلینیک سامان ایجاد شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت و شماره گیری تلفن های سایت با پزشکان متحصص این بیماریها در تماس باشید و مشکلات خودتان را با آنها در میان بگذارید.
مرکز درمانی بیمارهای کلورکتال سامان آماده است تا بیماری شما را در کمترین زمان و به صورت ریشه ای درمان نماید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کلینیک سامان تماس بگیرید.

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ورم مقعدی و آبسه مقعدی وضعیتی دردناک است که در آن مجموعه‌ ای از چرک در نزدیکی مقعد رشد می‌ کند. بیشتر آبسه‌ های مقعدی ناشی از عفونت غدد آنال کوچک هستند. شایع‌ ترین نوع آبسه پری آنال است. این آبسه اغلب به صورت یک تورم دردناک در نزدیکی مقعد ظاهر می‌ شود. ممکن است رنگی قرمز داشته و گرم باشد.

  • ۰
  • ۰

قبل از درمان کیست مویی با لیزر باید بدانید که: یک کیست مویی آلوده می‌ تواند شدیدا دردناک و باعث ناراحتی شدید در طول فعالیت‌ های روزمره شود. جراحی می‌ تواند این مشکل را حل کند، اما اگر کیست برگردد، باید دوباره درمان شود. ما می دانیم که شما نمی‌ خواهید بیش از یک‌ بار به جراحی سینوس پیلونیدال یا همان کسیت مویی بروید، بنابراین شما را تشویق می‌ کنیم که یک روش درمانی با میزان موفقیت ثابت را انتخاب کنید، مانند سوزاندن لیزری.

  • ۰
  • ۰

بهترین روش درمان فیستول با لیزر انجام می شود. شما با مقایسه روش درمان فیستول با روش های سنتی و جراحی باز می توانید روش درمان ساده لیزر را متوجه شوید. در روش درمان فیستول با لیزر از بی حسی موضعی استفاده می شود. پس نیازی به بیهوشی و بستری شدن در بیمارستان نیست.

  • ۰
  • ۰

فیستول یک تونل کوچک است که غده عفونی را در مقعد به یک حفره باز در اطراف مقعد متصل می‌ کند. علایم فیستول شامل درد و تورم اطراف مقعد و همچنین درد با حرکات روده است.

درست داخل مقعد تعدادی غدد کوچک وجود دارد که اگر یکی از این غدد مسدود شود، آبسه (یک حفره عفونی) ممکن است شکل بگیرد. حدود ۵۰ درصد از این آبسه‌ ها به فیستول تبدیل می‌ شوند.

فیستول یک تونل کوچک است که غده عفونی را در مقعد به یک حفره باز در اطراف مقعد متصل می‌ کند. علایم فیستول شامل درد و ورم مقعدی یا تورم اطراف مقعد و همچنین درد با حرکات روده است. درمان فیستول مقعدی جراحی است. ​